Valot sammuivat Eläinystäväni-messuilla 13.4.2019

Yhteistyössä: Showlink Oy

On kulunut vähän yli kuukausi huhtikuussa järjestetyistä Eläinystäväni-messuista ja nyt pystyn muistelemaan tuota reissua ilman kyyneliä.

Heka jätti ko.tapahtumassa isot areenat taakseen, esiintyen siellä viimeisen kerran. Halusin tehdä tämän reissun Hekan kanssa kahdestaan, joten Syke jäi kotipuoleen äitini hoteisiin.


Yhteistyömme jatkui ko.messuilla Showlinkin toimesta. He olivat varanneet minulle sekä Hekalle vastikään remontoidusta Holiday Inn Expo-hotellista, joka oli tasoltaan ja sijainniltaan enemmän kuin täydellinen. Matkaan lähdimme perjantaina iltapäivällä ja perillä Pasilassa olimme alkuillasta. Heka jäi hotellille nukkumaan siksi aikaa, kun itse kävin kaupassa sekä tarkistamassa messualueen. Tuotin pitkin viikonloppua sisältöä erityisesti instagramin storylineen, mutta tunnelmia pääsee fiilistelemään myös näin jälkikäteen. 

Myöhemmin saatte katsottavaksi my day-tyyppisen videon meidän messuviikonlopusta.

Lauantaiaamuna, hyvin nukutun yön ja tuhdin aamupalan jälkeen, oli vielä hetki aikaa chillata hotellilla ennen itse esitystä. Tuo aika me vietettiin Hekan kanssa sängyssä makoillen. Silittelin sitä ja juttelin sille kaikkea maan sekä taivaan väliltä. Kerroin sille, että tänään tämä päättyy ja kuinka kiitollinen näistä kaikista vuosista olen.



Heka esiintyi tyylilleen uskollisena - huutavana kiljukaulana, mutta silti niin kaikkensa antaneena. Lisäksi tein itse jotakin sellaista, minkä en uskonut koskaan tulevan päivänvaloon. Koska minun ja Hekan yhteinen taival on kovin erityinen, koin että haluan kertoa yleisölle mitä kaikkea Heka minulle merkitsee. Kerroin siitä kuinka minua kiusattiin. Kuinka yksin olin. Vuodesta toiseen ja kuinka Heka oli niiden vuosien ajan ainoa kontaktini ulkomaailmaan. Heka piteli minua pystyssä. Nyt olen vahvempi, saanut ihania ihmisiä ja huikeita yhteistyökumppaneita ympärilleni sekä työn, mitä rakastan tehdä. Yhteistyökumppaninne Showlink ja erityisesti Erika, tekivät tästä kaikesta mahdollista. He lahjoittivat meille esityksen jälkeen upean lahjakassin, mihin oli lisäksi kiinnitetty ruusuke missä lukee "BEST IN HOME." 

Heka on isojen areenoiden tähti, mutta nyt se saa olla tähti myös kotona. En olisi voinut saada kauniimpaa ajatusta. En voi sanoa mitään muuta kuin...kiitos.


Esityksen jälkeen meillä oli vielä aikaa kierrellä, sekä tavata Hekaa aktiivisesti näiden vuosien aikana seuranneita ihmisiä ennen kotimatkaa. Junaan päästyämme pieni, mutta isoelkeinen stara, nukahti välittömästi ja nukkui koko matkan aina Jyväskylään saakka.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti