Kansainvälinen eläinten viikko - paras viikko

Niin se vaihtui syyskuukin lokakuuksi ja ko.kuun ensimmäinen viikkohan on aina kansainvälinen eläinten viikko. Paras viikko.

Hekakin pakkasi omat laukkunsa

Maanantaina pakkailtiin laukut autoon ja huristeltiin lumopajalaisten kanssa nuottavalmennukseen Piispalaan. Se olikin minulle ihan ensimmäinen reissu, jossa otin vastuuta nuorista ohjaajana. Heka pääsi myös nauttimaan kolmesta, syksyisestä päivästä Piispalassa ja meillä oli sen kanssa jälleen käytössä ihan oma mökki. Kun olin nuorien kanssa erilaisten aktiviteettien ja toimintojen parissa, Heka koisasi tyytyväisenä mökissä ja jäikin sinne joka kerta varsin rennossa mielentilassa. Suurin osa kaikesta toiminnasta tapahtui kuitenkin päiväsaikaan, mikä on Hekalle sitä normaalia aikaa nukkua kun olen itse poissa. Aivan kuten työpäivinä kotonakin, silloin kun se ei ole töissä mukana.

Takkatuvalla nauttimassa iltapalaa

Lumopajan nuottavalmennus oli Green Care-painotteinen ja siihen sisältyi tietysti paljon eläinten kanssa oleilua ja luonnosta voimaantumista. Tämä oli kyllä ehdottomasti Syötteen reissun lisäksi toiseksi parhain nuottareissu jossa olen saanut olla mukana. Lisäfiiliksiä ja kuvasaastetta olen lisännyt meidän instagram-tilille. 

Hekan ruokahalu oli reissussa astetta parempi kuin mitä kotona ja tästä "inspiroituneena" ja muiden vinkistä vaarin ottaneena, kirjoitan tämän kuun aikana blogitekstin siitä, mitä valitsen usein Hekalle reissueväiksi ja miksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti